Shopping!

Chacha babes, har varit och shopat med mammsen, loveyaa! anyway köpte en super snyygg klänning till skolavslutningen:* och lite Bh:ar, underkläder, klänningar, mascara och mycket annat. Orkade ofc inte fota allt men har en bild från Google på min snygga klänning;*
Från Chanel. Köpt från nätet ofc! om ni vill köpa den med, gå in på den här länken: http://vogueva.com/en/shop-item/chanel/dresses/698. Anyway kostar 195,00 euro. Tack mammi!:**  nu måste jag bara vänta tusen år tills den kommer till mig..
Och dom skorna från Chanel, pris: 169.00 euro. Hittade dom här: http://www.chanelcocoonlines.com/chanel-white-sheepskin-black-toe-stylish-pumps-p3073.html
Skorna fick jag betala halva priset av, menmen. Vad tycker ni om skrona och klänningen? bra match?
LOVEYA// Sarah♥
PS. we love kommentarer:**

Kommentarer
Postat av: Micki <33

Fett snyggt! <33 kanske lite tantiga skor? men ursnygga på dig gmn! <3 :**

2012-05-03 @ 20:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0