HEY BITCHES

Hey babes, har varit med micki,gabiell och Joel;* var fett kul vi typ åkte till långholmen och typ sola lite..så jävla varmt. Och vi kastade Micki i vattnet, stackare..Hahaha. Men,men sen har vi också ätit Pizza på ngn random uteservering. Aja nu ska jag typ göra mina tråk ENG läxor..
Men nu svar på kommentar..
BlondinSanna ([email protected]) om Ute meh Cladiaa O zacke <33:
ful design
IP: 109.58.240.20

Okej really? har du inget bättre att säga. Kom ingen..jag sa åt dig att Tagga från våran blogg. Och jag var seriös. Du lilla gmn du har inte heller så bra blogg, du skriver att du är så jävla snygg för du är blond, håller på att leka Kissie.
Du är en liten P12 som bara är ute efter bråk, fine. Om du vill bråka med mig kan du väll möta upp mig nånstanns så kan vi ta det Face2face, gärna för mig. Kommentera "Visst" om du vill.

 ;*
LOVEYA// Sarah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0