...

Hey babes, har kommit hem från skolan! idag är det fredaaag, har typ en massa planer inför helgen, ska slagga hos ngn idag! typ Micki. Och på lördag ska vi hitta på ngt typ jag,claudia,Cecillia,Gabriell, Micki, Zacke, Jocke..osv
Loveya!:* Men nu sitter jag typ hemma, väntar på att Micki ska ringa:*
Alltså så avensjuk på alla som har en kille, jag är forever alone..Nejmen ja gjorde typ slut med min kille för en månad sen..så. Men såg en sjukt snygg kille på gymet för ett tag sen, har sett honom ngr gånger, Kanske ska haffa..?
Aja..nu ska jag se på Gossip Girl! men bloggar mer ikväll;*
Så snygga chanel skor, vill haaa. Kanske ska ha dom på skolavsluningen i stället..??
Kisses&hugs// sarah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0